Post by liaheisumnietrav on Feb 10, 2022 11:57:36 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ KingGodCastle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ KingGodCastle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code generator tokens ▞▞▞
▞▞▞ KingGodCastle 2022 version ▞▞▞
Kan niet inloggen
Een geweldig spel. Veel plezier. Je krijgt snel energie en er zijn veel beloningen en veel te doen. Alle bugs zijn opgelost en andere problemen. Allemaal vast. Geweldig.
Ik vond dit spel erg leuk, maar stage 4 the undead is een enorme p2w-muur. De helden die je krijgt, kunnen de baas gewoon niet verslaan. Ik speelde elke dag 2 maanden, dus ik deed mijn deel van de landbouw en had 5 van de 8 helden op niveau 8. Ik sterf in 10 seconden. Nerf of balanceer die baas asp, want het maakt het spel compleet! Ik de-installeerde vandaag nadat die baas me opnieuw had vernietigd, zelfs als ik echt veel geluk had met uitrusting en fusionkampioenen. Jammer dat het leuk was
Bugged tutorial, login care my ass.
Deze beoordelingen missen een belangrijk detail. Het is zeer zeldzaam om nieuwe eenheden te krijgen, maar als u dat eenmaal doet, kunt u net zo gemakkelijk dubbele exemplaren krijgen als elke andere eenheid. Dit is veel leuker dan andere spellen waar het waanzinnig moeilijk is om meer exemplaren te krijgen om ze te verbeteren. De gameplay is erg leuk en een mix van automatisch schaken/archero level-up, dingen selecteren enz. De pvp, terwijl deze niet live is, wordt op een coole, unieke manier gedaan en het is geweldig dat je je build kunt veranderen wanneer je maar wilt. Advertenties zijn minimaal en eerlijk. 10/10
Een leuk spel, maar ik blijf constant hangen op "Verbinden met server" na het beëindigen van een ronde. Het slaat wel op, dus ik kan afsluiten en erop terugkomen met mijn voortgang er nog steeds, maar het is vervelend. Verder erg leuk - het is een leuke draai aan het samenvoegen van games, en de pixelart is geweldig.
Bedankt voor het oplossen van het onderstaande probleem, ik schreef dit bovenop mijn vorige opmerking. Het is een verslavend spel, hou ervan. Ik krijg steeds de melding dat illegale programma's geforceerd worden afgesloten... ik kan de tutorial niet eens afmaken, ik heb er een screenshot van gemaakt. "(/data/app/...{censored}.../base.apk)" gebruikte Google om de tekst te extraheren En censureerde het middenstuk omdat dit een openbare post is.
Leuk spel, maar ik heb de installatie ongedaan gemaakt omdat ik een beperkte skin kocht van een evenement, denkend dat het met de held zou komen (ze zijn voor dezelfde prijs in de winkel), maar ik kon de held nog steeds niet spelen, dus ik verspilde eigenlijk mijn hard verdiende edelstenen .... enorm laat naar beneden.. behalve dat is de roem nog steeds leuk denk ik....
Het is een erg goede game, ik hou van de automatische schaak-achtige gameplay en het passief kunnen verbeteren van je helden. Maar ik geef het maar 3 starts vanwege een groot probleem met elk einde van een spel waarbij het communiceert met de servers en het lang duurt om te laden en het lijkt alsof het helemaal niet vordert.
Het hero summoning-systeem is hete rotzooi. Ik speel al geruime tijd en heb zelfs echt geld uitgegeven en heb nog geen andere helden dan de beginnende helden. Energiesysteem nogal gek, maar het is speelbaar.
Dit spel is in het begin erg interessant en leuk om te spelen, maar na een paar hoofdstukken werd dit spel minder leuk vanwege de vereiste uithoudingsvermogen en moeilijk om een nieuwe held te krijgen. Daarom zul je dezelfde helden overuren moeten gebruiken totdat je een betere krijgt. Zelfs bij app-aankopen om gegarandeerd een nieuwe held te krijgen, is duur. Als ik een specifieke held kan krijgen, kan ik begrijpen waarom het duur is, maar het is willekeurig. Maar uiteindelijk is het MEEST nadeel uithoudingsvermogen, het is het meest irritante en belet me om verder te komen.
Er is een probleem bij het voltooien van een hoofdstuk, de game blijft hangen bij de communicatie met de server ... moet de hele app opnieuw opstarten en opnieuw inloggen, geen groot probleem, ik wil het alleen benadrukken
Het is een heel leuk en goed spel en het blijft consistent met updates
Leuk spel. Maar met verschrikkelijke prestaties.
Ik hou van de manier waarop het spel speelt, als ik het echt zou kunnen spelen, kun je het eerste deel prima spelen, maar de tweede keer dat je bij de bandieten komt, kust je elke exp van goud vaarwel, want het gaat gewoon voortdurend zeggen dat je een keer verbinding moet maken met surver je hebt de golven verslagen waardoor je gefrustreerd raakt door meer dan een half uur te wachten voordat het hopelijk in/uit de verbinding met de surver-prompt is geladen en als je het spel verlaat om het te laten werken, krijg je je energie niet terug of de beloningen voor het afronden
Het eerste wat ik zag, waren de serviceovereenkomsten in een vreemde taal. Ik laat games meestal vallen als het begint met legale dingen, maar ik kan redelijkerwijs niet akkoord gaan met voorwaarden die ik niet begrijp.
Spel is geweldig. Speel al een paar weken nonchalant, heb niets uitgegeven en heel veel helden ontgrendeld. Echt een aanrader dit spel en het wordt constant geüpdatet
Goed spel, maar kan Seggs toevoegen. Varieer ook goed spel
Geweldig spel, maar dat de server bijna een jaar na release altijd in onderhoud is? Op zijn zachtst gezegd niet ideaal.
Ik vind het spel leuk, maar het relikwiesysteem moet worden gerepareerd of bijgewerkt met een beter systeem. Ik heb te veel goud nodig om het beste relikwie te upgraden of te smeden, maar er zijn een paar manieren om goud te bewerken in dit spel.
Ik wil gewoon ronduit zeggen dat deze game geweldig is, het is leuk en uitdagend, ik geniet van elk gevecht, maar repareer alsjeblieft in godsnaam je server, de worsteling om de nieuwe poging te spammen en de game te sluiten / heropenen om een wedstrijd te beëindigen is krankzinnig, als ik nog een "fout bij het communiceren met de server" zie, word ik gek, ik kom dit probleem tegen op zowel mijn wifi- als mijn ethernetkabel terwijl ik op bluestack speel.
Veel plezier, en regelmatig bijgewerkt/uitgebreid. Ik denk dat de energiepool groter zou kunnen zijn, maar het is een geweldig spel om even bij te zitten en weer neer te leggen, of om uren mee te spelen. Ik hou ervan!
Derde beste game die er is! Ik bedoel van de hele Google Play Store.
Nog een telefoonmoordenaar die de batterij verwarmt en leegmaakt (SG9). Om te slagen, moet er veel tijd worden geïnvesteerd en het is eentonig. Het spel is een gok en het doet pijn om te spelen wetende dat ik ga verliezen omdat de vorming van helden waardeloos is vanwege willekeurige oproeping. Het enige dat me aan het spelen hield, was een belonend systeem, maar het duurde niet lang voordat er veel rode vlaggen in deze app waren. Natuurlijk is betalen een optie en het is bedoeld voor rijke cuckolds. Geen ervaren spel. Gaat snel vervelen. Een ster.
KingGodCastle Strategické ush
Een goed spel om de tijd te doden, het is niet moeilijk om te leren. Plus goed genoeg hoofdstukken voor veel plezier.
Geïnstalleerd, geldige namen gekozen voor King en Castle, "dit account bestaat al" Dit herhaalde zich ongeacht de namen die ik koos. Verwijderd.
Super leuk, als je goed bent met strats, kun je in niveau boven je gewicht komen. Pro-tip: verzamel uw scrolls of sleutels niet tenzij u 4 of veelvouden van 4 heeft (u kunt de dagelijkse/wekelijkse freebies zonder zorgen verzamelen).
Ik krijg geen spam met advertenties en het spel is leuk. De enige keer dat ik een advertentie zie, is als ik ervoor kies om een in-game bonus te krijgen. Het spel is leuk, geen klachten hier.
Geweldig spel. 1 groot probleem echter. Zodra ik de pas kocht, werd de game de volgende dag geüpdatet en nu krijg ik de app niet aan de gang. Ik heb geprobeerd de installatie ongedaan te maken/opnieuw te installeren en het werkt nog steeds niet! Jammer, want ik heb er echt van genoten. Als ik een oplossing kan krijgen, zal ik de beoordeling upgraden. Elk advies zou welkom zijn, bedankt.
Goed spel, erg leuk spel. Review bewerken. Na een tijdje spelen viel me een paar dingen op. Ik hou van de balans van karakter, chung ah is echter geweldig. Arena is verschrikkelijk, moet dat bedrog met verdoving oplossen. Een groot deel van het spel is afhankelijk van het toeval. Over het algemeen is het een fatsoenlijke game, maar het voelt bijna onvolledig, voelt aan als een game waarin je personages test voor andere games, zoals een simulatie.
Dit spel is een juweeltje!! Sooo ... Ik geef 5 sterren, met een waarschuwing. Ik begon op een gastaccount om het uit te proberen. De winkel uitgezocht, een boekrol opgeroepen, een nieuw personage gekregen... Yemo of zoiets, zeggen mensen dat het geweldig is. Account verwijderd, wat overigens makkelijk is, en een "hoofd" gestart onder mijn gebruikersnaam en dergelijke. Ik heb 5 fasen geslagen, alle gegeven rollen getrokken, de grote gouden rol gekocht (in game-valuta, wat cool is) ... NOOIT EEN KEER ... een nieuw personage getrokken ... het is alsof ik wordt gestraft !
Erg leuk en ik ben nog geen bugs tegengekomen. Zou leuk zijn als je wapens van het ene personage naar het andere zou kunnen verplaatsen, ook het krijgen van nieuwe helden is belachelijk moeilijk. Ruim een maand gespeeld en maar 1 gekregen.
De game is echt leuk... totdat je zijn gebreken leert kennen... De game heeft veel te veel systeemproblemen. Hero's "Drop rate" bestaat niet en nog veel meer.
Ik vind het leuk, maar de meeste kansen die ik krijg om mee te spelen op de dag dat ik een pop-up voor serveronderhoud krijg in het laadscherm. Het voelt alsof je 10 minuten speelt voor ongeveer een dag serveronderhoud. Wordt een leuk spel voor lange wachttijden / woon-werkverkeer als dat probleem eenmaal is opgelost.
Hij vroeg me om vandaag te updaten. Ik heb geüpdatet en het spel registreert niet dat het is bijgewerkt en schopt me er steeds uit...
Het is het eerste samenvoegspel dat ik heb gespeeld zonder geforceerde advertenties. De gameplay kan leuk zijn en het kan frustrerend zijn. Het echte probleem dat ik heb is dat je toegang hebt tot 7 van de 25 verschillende eenheden en de kans om een nieuwe eenheid te ontgrendelen is zo klein dat je een betere kans hebt als je twee keer door de bliksem wordt getroffen terwijl je de loterij wint tijdens de omgang met Emma watson. Die basiseenheden doen het redelijk, maar de herhaling wordt erg snel saai.
Het batterijgebruik is uit het dak. Voor een retro-pixelgame gebruikt het meer dan tiktok, league en clash gecombineerd. Ik ga ervan uit dat er wat achtergrondverwerking of mijnbouw aan de gang is. Pas op!
De app kan leuk zijn; maar het verandert snel in een monotone sleur om te proberen nieuwe troepen te ontgrendelen. De moeilijkheid loopt snel op, het promoten van het gebruik gaat door via advertenties: wat bijna essentieel kan zijn. Over het algemeen was het een leuk concept van een spel dat in de praktijk ongelooflijk teleurstellend was
Happy Cooking 2: Cooking Games Santai bnbe
spel kan een paar dagen niet starten
Het is een heel leuk spel in een genre dat ik leuk vind, maar er zijn drie belangrijke problemen die zo'n goede ervaring teisteren. Ten eerste is het spel helemaal niet in balans. Hoofdstuk 5+ heeft gewoon de meest kapotte mechanica die ze kunnen hebben, hoofdstuk 7 is als een wegversperring van obsidiaan, met Wraiths 2 die tier 4-eenheden beschieten. Ten tweede is het energiesysteem het stomste ooit, het is geen probleem in het begin, maar ik heb gewoon het gevoel dat het het spel ernstig beperkt. Ten derde is het trekkingssysteem volslagen onzin, waar zijn de helden?