Post by porbrowantempdo on Feb 20, 2022 13:39:48 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hitmasters ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hitmasters IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod obegränsade primogems ▞▞▞
▞▞▞ Hitmasters 2022 version ▞▞▞
Det finns en hel del problem i det här spelet. Det första problemet du kommer att märka om du laddar ner är mängden annonser. Det finns en annons efter varje enskild nivå, vilket blir irriterande. Dessutom, när du använder det snurrande hjulet måste du titta på en annons bara för att få ditt pris. Och om du skaffar ett nytt skinn måste du titta på – du gissade rätt – EN ANNON AD. Allt detta kommer att förvärras. Nivåerna är också mycket repetitiva, med inte mycket utmaning. Jag uppmuntrar dig att inte få det här spelet.
Jag vet att annonser hjälper. Betala för spelet men jösses..... För många annonser !! Annars grymt spel. När jag får några statliga medel betalar jag $$ för det
Bra😐
I princip bara en riggad spelautomat, pusslen är superenkla, om du vill hoppa över en nivå måste du titta på en annons. Utöver det finns en annons efter varje nivå. När du får "vapenbutiken" måste du antingen titta på en annons för att få den "gratis" "pistolen" och det är alltid den bärda pistolen, det finns chansmekaniker men de är riggade för att ge dig det lägsta priset automatiskt. Jag har spelat i månader och har aldrig blivit bättre än det sämre priset. Pengar, det är allt.
Bra tidsbrännare, men annonserna är lite mycket för mig.
Spelet är roligt men det blir irriterande med alla annonser och det gör att du laddar ner dem
Det behövs lite hårdare nivåer och färre annonser. Vissa nivåer är alldeles för lätta och när du väl kommer till nivå 50 upprepas nivåerna bara om och om och om igen. Nya kostymer skulle uppskattas.
Det finns några riktigt coola saker du gör i det här som olika lägen. Det går lätt och det går hårt
Det här är inte ens samma spel som annonserats. De annonserar ett kopplingsspel, och första nivån är att skjuta någon. Och kom inte ens igång med mängden annonser. Spara lite tid och ladda inte ner. Det här företaget bryr sig bara om annonspengar och mikrotransaktioner, och du kan se det på deras halvdana svar på varannan recension nedan. Edit: Samma kopia och klistra in svar, jag är villig att slå vad om att de har ett python-skript för att analysera kommentarer och svara baserat på nyckelord. En sådan bluff.
A. Det finns så många annonser som att du inte ens kan spela spelet, B. När jag någon gång försöker titta på en annons för att få ett skal så står det "inga videos tillgängliga för närvarande" så då ska jag försöka igen om typ 20 minuter och det står att samma sak. Annars är det ett ganska bra spel.
Skräp app. Falsk reklam på andra appar. Som alla andra säger är annonserna löjliga. MEN vad ingen pratar om är att betala för att ta bort annonser. De flesta appar låter dig inaktivera annonser för en dollar eller 2. Denna app kostar nästan NIO DOLLAR I VECKA! NÄSTAN 40 FRUKTA DOLLAR I MÅNADEN FÖR ATT INAKTIVERA ANNONSER! Bara ren girighet. Jag hoppas att den här företagets personal hatar sig själva på insidan. Jag hoppas att de inser att de är hemska människor och gråter sig till sömns varje natt. Ladda inte ner detta skräp.
SUGER!
Hitmasters Action zftv
Hitmasters Action zftv
Trevligt spel
Kul och kul ja
Bra vapen bra karaktärer och fin grafik på av mina favoritspel
Hitmasters Action jfk
Den här appen är bra, men spelet är laggy och jag kan inte ladda spelet ibland. Det kraschar ibland men förutom det är det här en bra app. Den får 3 stjärnor av den anledningen
Jag ville gilla det här spelet. Den har en väldigt unik konststil och kan vara rolig att spela. Tyvärr blir det monotont väldigt snabbt, och det kommer en annons nästan var 30:e sekund. Tyvärr måste jag ge det här spelet ett lågt betyg eftersom det inte kan fånga min uppmärksamhet och frekventa annonser förstör upplevelsen.
Spelet är bra för snabba tidspass, men kontinuerlig annonsplacering gör det här spelet ospelbart, om du var tvungen att placera dessa många annonser så utveckla en tidningsannons inte ett spel, ledsen utvecklare men jag kunde inte stå ut
Det är inte så roligt det skulle kunna ha mer erfarenhet och det är tråkigt och mer exploderande tack :> 3 bara tre och min vän försökte ladda ner det det fungerade inte fixa det också hejdå sms:a mig tillbaka när du fick ett roligare spel jag tycker du ska lägga till fler vapen tack och det är lite tråkigt förlåt jag måste ge det en trea gör det så så förlåt förlåt mig snälla
😑
Gardenscapes Casual cdvv
Anständigt spel, men det respekterar inte din tid. Faktum är att en annons spelas upp om du sysslar för länge. Mellan nästan alla nivåer spelas en annons. En annons spelas upp för att låsa upp saker.
För mycket reklam
Det här är den sämsta appen jag någonsin har laddat ner. De spelar upp annonser var tredje minut som försöker lura att ladda ner dem. Den här appen är bara designad för att få pengar från föräldrar när de låter sitt unga barn använda sin telefon. Önskar att jag kunde ge 0 stjärnor. Den här appen försöker bara vilseleda dig att ta dina pengar.
Det är ett bra spel men i annonserna säger de att det är crowd mode eller baseball mode men det visas inte och det är precis som draw master men utan ritningen. För att vara ärlig skulle jag inte ladda ner det här igen
Spara din tid. Det är annonsstad, även mitt i spelet. Halva tiden fungerar inte belöningsvideorna. Nivåerna börjar upprepas efter en viss punkt.
Spelet fungerar bra, ingen fördröjning eller något liknande.Men det är egentligen ingen skillnad på vapen du låser upp så att tjäna pengar är ingen mening. Jag kan se förbi det, men de kallar de andra vapnen "skinn". Vad jag inte kan se förbi är den uppenbara bilden av att du måste skjuta poliser, och inte bara det, du skjuter poliserna för att rädda gisslan??? Det går inte ihop. Och du skjuter slumpmässiga gubbar? Det här spelet verkar ha ett dåligt inflytande på barn.
Det här spelet är roligt för det mesta. Det finns 40 unika nivåer per vapen och flera sätt att lösa dem. Annonserna skulle vara okej om de arbetade för belöningar oftare. Halva tiden återställer appen sig själv när annonsen är klar och du inte blir belönad, och sedan dyker inte det du ville se annonsen för.
Om jag kunde ge noll stjärnor skulle jag göra det. Spelet är så repetitivt att det istället för skjutspel är mer som ett klickande spel. Det saknar ansträngning och det verkar som att spelet existerar enbart för användarens skull att se annonser.
Hitmasters Action zftv
Det är ett väldigt bra spel!
Hej, detta är ett fantastiskt spel och det är väldigt roligt men jag kan inte gå in i spelet längre, detta är väldigt irriterande och behöver fixas.
Det är ett fantastiskt spel och hittills har jag bara haft cirka 2 annonser
Jag ska få det negativa ur vägen: för många annonser, upprepade nivåer, bara 5 lägen som alla har upprepade nivåer. Positiv sida av den här recensionen: älskar stilgrafiken och spelet, kontrollerna är fantastiska, variationen av vapen och klädsel är anständig och skulle kunna behöva förbättras, men med vad jag har hittills i dessa avseenden gör jag möjligheterna för min laddning och outfit oändliga. haj med ett guldhagelgevär, läskburk med syra, eldkastare gravitationspistol och en ender eye från Minecraft som en portalpistol.
Alldeles för mycket reklam. Jag gillar inte när jag spelar ett spel och det är mer annonser än gameplay. Jag betalade 3$ för inga annonser och blev fortfarande full av annonser. Jag försökte godkänna det i 3 dagar men jag blir irriterad på hur mycket annonser jag måste titta på. Du kan hoppa över dem men då får du inte belöningarna och att betala för inga annonser förtjänar jag något. Stal mina pengar men ganska bra spel så 2 istället för 1
Alldeles för många tillägg. Det är ett av de spel jag raderar efter tio minuter. Om du gillar att vilja spela ett spel och behöva spendera hälften av din tid på att titta, kan du skaffa det här spelet.